حرفهای قشنگ
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان az adame bi mareft mo0tenaferam و آدرس soogoli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 21252
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 57
تعداد آنلاین : 1


ساعت

az adame bi mareft mo0tenaferam




خیلی دیر شده ومن فکر می کنم دیگر وقت رفتن شده 

زمان هزار بار هم که بنوازد

من از تو دور مانده ام ...آنقدر دور که مرا نمی بینی ومن هرروز که در آیینه نگاه می کنم 

تورا به یاد می آورم که می گفتی :بهار چقدر خسته به نظر می رسی 

تو بی من طاقت نمی آوری...پیر می شوی دختر ؛دل بکن بیا از اینجا برویم ...

حق با تو بود پیر شده ام درست بعد ِلحظه لحظه نبودنهایت...

می بینی ؟!...

 

هرشب که آغوشم مکدر شد ؛از درد های مزمن بیکار

 

له می شدم اما نمی دیدی؛  درد مرا بر شانه ی دیوار 

 

 

 

حک میکنی ذهن مرا در خود ؛تا باز هم با من بیامیزی

 

حسی شبیه من نداری ؛نه !در عشق رعشه می زنی هربار

 

 

 

زل می زنم... زل می زنی بر من...توی اتاقی که شبش خواب است 

 

با سایه ام تا صبح می خوابم ,با سایه ایی شکل تو بلاجبار

 

 

 

برگردنم هی بوسه خواهی زد ؛سر می روم از زندگی هرشب

 

حسِ علاقه عادت من بود ...این بوسه را در خاطرت بسپار

 

 

 

تردید دارم دوستت دارم !بالا بیاور عشق را تفکن ...

 

فردای پاکم را نمی خواهم ,من خسته م از روزه ی شک دار

 

 

 

ازشعرهایم سخت بیزاری ،از حرفهایت سختدلگیرم ...

 

این اعتماد لعنتی مرده است ؛با یک  نگاه مرده ی بیمار 

 

 

 

زن بودنم حس قشنگی نیست...زن بودنم یعنی هجوم درد 

 

از دست هایت دور خواهم شد،از دستهای خسته ی تب دار 

 

 

 

دارد نگاهت می کند یک زن ؛دارد نگاهم می کند مردی ...

 

گم میشوم در رفتنت از دور ؛در طعم تلخ پاکتی سیگار

 

 

 

من مست در این آسمان گیج ؛یک مشت قرص مزمن بیکار

 

می ترسم از این روزگار مست؛می ترسم از آغاز یک تکرار

 

 

 

بن بست هایت را نخواهی برد...می پیچم از دردی درون خود

هی مشت می کوبم به این دیوار ...

 

 

                هی مُــــــــــشت می کـــــــــــوبم به این

 

                                                 دیـــــــــــــــوار...

 

 

 

                       

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 27 مهر 1392برچسب:, :: 21:57 ::  نويسنده : soogoli